Turbofika

Nu har jag varit hos min goa Linda och käkat supersmarrig kladdkaka och druckit kaffe. Farligt att ha en kompis som är bra på att baka, och som gör det OFTA *hint,hint* =) Hennes kille Johnny skulle va duktig och laga mat, fast jag vet inte om jag tyckte att de s.k. stuvade makaronerna såg nått vidare ut =/ Men det såg bra ut på håll i alla fall och tydligen så smakade det också. Man ska väl inte döma allt efter utseendet antar jag.

 Linda! Så söt så att jag får hål i tänderna ;o)  Johnny the chef.

 En supersöt vovve har de också (som ni ser) Han vill gärna vara med och leka ungefär så fort man kommer innanför dörren. Han är av rasen samojed och har tilldelats det dekadenta namnet Otto. Passande tycker jag.

Vidare styrdes kosan mot Helén för ytterligare en fika, fast denna gång utan tilltugg. Tur det annars rullar man väl fram snart. Både positiv och negativ med vänner ibland. He,he. Fast jag älskar dem alla!

 Helén, min alldeles egen lilla rocker =) Hon försöker låtsas att hon inte vill vara med på kort, men jag vet bättre så jag tog ett i alla fall. LIte te och skvaller hos henne blev det som sagt också.
 
Allt detta avklarades inom loppet av två timmar. Det kallar jag turbofika. Hann även med en tur till Gina Tricot men de hade ju inte tunikan som jag ville ha i min storlek =( så jag får kolla i stan i morron i stället. Nu är jag helt slut, ska ta och hoppa i mysbyxorna och dega lite framför tv:n. Skönt värre, tror jag vinner slapptävlingen idag =)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0