Snöstorm

Äntligen fredag och en ledig helg framför mig, det ska bli skönt. Det var riktigt kul i skolan idag, vi "lekte" biståndshandläggare =) Kan ju vara bra att öva inför kommande karriär. Tyvärr satt vi mest och skrattade och det är ju inte så passande att göra när det är allvar. 

Det var strålande solsken när jag skulle ge mig av hemåt men efter ett par mil så körde jag rakt in i en snöstorm, det var lite oväntat kan jag säga. Större delen av vägen kördes i snigelfart. Men jag kom hem tillslut hel och ren. Givetvis hade jag gjort det "smarta" klädvalet kjol i morse hmm... =/ Men, men. Hade i alla fall en anledning till att köpa ett par vinterskor när jag kom hem. Och sånt är ju alltid kul.

Ska nog ägna resten av dagen åt att ta en promenad i mina nya pälsiga skor, äta nån smarrig middag och se en bra film. En riktigt ledig helg ska jag minsann ha.

Ha det gott

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0