Skaffa en hobby kanske?

Ska snart iväg och fika med mina goa tjejer Lotta och Zarah. Helt sjukt alltså vad mycket tid man lägger på att dricka kaffe och prata "skit". Man kanske borde skaffa sig en hobby? Vad nu det skulle va? Är inte speciellt duktig på att sjunga, dansa eller måla så det är ju uteslutet. Är rätt bra på att shoppa, men det blir en alldeles för dyr hobby i längden =) Skriver gör jag ju redan och läser också. Fast det kan man ju inte göra jämt heller. En promenad för varje utebliven fika skulle nog göra susen. Det måste ju va den ultimata hobbyn, motion. Ha!

Nu ska jag plugga lite inför diskussionsseminariet i morron. Sen ska jag försöka förvandla mig från zombie till beauty he,he.


//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0