Pysseldag...

Nog var det en överraskning att packa upp kartongerna igår =) Hittade massa gamla cd´s och filmer som jag länge har undrat vart de tagit vägen he,he. Hittade massa småsaker också, tomtar till exempel och det var ju passande nu när det lackar mot jul.
Idag tänkte jag att jag skulle vara riktigt pysslig och måla ramar som jag köpte på Ikea igår och så ska jag åka och köpa nya gardiner. Har kommit på att jag behöver lite mer färg i mitt hem så det blir vinröda gardiner till att börja med. Har fått för mig att jag blivit inspirerad av Afrika så det mesta kommer att gå åt det hållet, ska bli kul att se hur det blir när det är klart. Update later.

//A


Kommentarer
Postat av: Limpan

Hej fisen!



Har världens ondaste i tyggen idag ska ru veta, på grund av att jag inte kan sova på rygg som vanligt(och dåligt med plats i sängen).



Tack för att du följde med och skrattade litet... Puss

2008-11-27 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0