No 3

Ahh i morron äntligen! Dags för tatuering igen, närmare bestämt nr 3 i ordningen. Den här gången blir det på skuldran. Det blir en älva som en mycket bra kompis till mig har ritat. Hon är förutom Dalí min absoluta favoritkonstnär. Börjar bli lite nervig som vanligt fast jag gjort det förut. Men det känns ju olika beroende på vart man gör den. Men det går nog bra denna gången med. När jag tatuerade ryggraden så sa alla att det skulle göra skitont vilket det inte alls gjorde så...
Det ska bli spännande att se hur det blir, jag litar på att Emil gör ett bra jobb som jag blir nöjd med.  Resultatet får ni se i morron.

Nu ska jag ta och städa i ordning lite i mitt lilla ordnade kaos, efter det ska jag dricka te och äta lussebullar med Lotta.

Ha det bra!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0