Fattiglappslördag.

Inget party idag heller. Är luspank just nu =/ Har varit och hälsat på min brors flickvän en sväng, brorsan själv var på träningsläger så han var inte hemma. Hon hade bakat supersmarriga muffins som var alldeles varma och goa *mums* med lite kaffe till =)

Helén var ett supergull och bjöd på middag, tortillas med köttfärs, smarrigt det med. Inte klokt vilka underbara vänner jag har. Tack gud för dem!

Eftersom jag ändå bara är hemma i dag så passade jag på att fixa lite i köket med nya gardiner och en ny duk, t.o.m. matchande kökshanddukar. Gillar matchat =)

Resultatet;    Gillar även stjärnor som ni ser. Har t.o.m. tre stycken tatuerade på ryggen he,he. What can I say... I´m a star *ler*

He,he Det ser verkligen ut som om jag flyttade in typ förra veckan fast jag bott där jag bor i fem månader snart. Får nog ta och fixa upp lite grejer på väggarna och så. Men det får vänta tills lönen trillar in på kontot till veckan.

Nu ska jag ta en promenad i snön, mys fast kallt =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0