Välkommen till Götet...

Nu är jag hemma igen efter en liten mini weekend i Göteborg, som enligt mig är Sveriges bästa stad. Trots att vi bara stannade en natt så hann vi med en del.

 Vi åt aldrig nån halv special, men skylten var gullig =) Däremot åt vi Sveriges största kanlebulle och köttbullar som säkerligen också är några av Sveriges största.

 Vill bara säga att jag har ganska stora händer, så ni kan ju tänka er hur den ser ut i verkligheten. Hittas på Café husaren i Haga.

 Detta är den stora portionen =) Så himla goda. måste provas om man är i Gbg. Finns på Café du Nord vid Grönsakstorget.

Förutom att äta så drack vi också x antal öl he,he. Shoppade gjorde vi givetvis också och så var vi på julmarknad på Liseberg och i Haga. Hann med en tur till universeum gjorde vi också, dock hade jag inte räknat med att det skulle vara "regnperiod" på regnskogsavdelningen ha,ha! Fast det torkade ganska fort som tur var. Over all så var det en trevlig resa. Men jag undrar fortfarande på en sak;

 Är det nån skillnad på hundar och pälsdjur? Eller är det nakenhundar som är diskriminerade?

Ha det bra alla!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0