På fredag gör jag ingenting...

Eller nja, det stämmer inte till 100% i alla fall, lite har jag gjort idag, men inga större utsvävningar. I veckan har jag varit ute på min praktik och i helgen väntar jobb. Förhoppningsvis kommer det i gång ordentliget på praktiken snart, så att jag får göra det jag egentligen är där för att göra. Förstår ju att de inte är så lätt för de ansvariga i kommunen heller när allt är så nytt och så, men jag får en känsla av att detta inte är så strukturerat och utrett som det borde vara. Men jag tar en vecka i taget så får vi se hur det utvecklas.
Nästa vecka vänta handledning på skolan och ett studiebesök på fontänhuset i Örebro, det ska bli väldigt intressant! Nu ska jag återgå till att göra ingenting ;-)
HA en bra fredag allesammans.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0