Nej, nu är det ta mig tusan dags att sätta igång igen!

Det jag ska sätta igång med igen är såklart träningen. Har varit alltför slapp alldeles för länge nu. Usch och fy! Sen är det inte utan att jag faktiskt saknar det. Nu kommer jag ju att hänga en hel del i Filipstad de kommande månaderna så det får bli där jag tränar fram tills dess. Har ingen tid att förlora så tänker kicka igång redan i morgon efter praktiken. Då ska jag bege mig till ett ställe som jag inte satt min fot på sen början på högstadiet, nämligen simhallen. Köpte en baddräkt när jag bodde inne i stan (alltså runt 2008-09 nån gång) och kan pinsamt nog avslöja att den aldrig har blivit använd. Men bättre sent än aldrig tänker jag ;-) Ska kolla upp passen på deras gf också, och förhoppningsvis kunna planera ihop några bra veckor.
Tja, detta var min senaste idé, håll till godo =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0