Tillbaka och hoppas jag håller mig kvar

 I dag, äntligen, blev det gymmet efter ett alldeles för långt uppehåll pga diverse sjukdom. Jag var visst inte så ur form som jag trodde vilket kändes väldigt bra!
 Förövrigt så hade vi en FANTASTISK föreläsning idag, två kvinnor som själva varit drabbade av psykos berättade om sina erfarenheter av den upplevelsen, av vården m.m. Det var otroligt intressant och de var väldigt duktiga på att berätta.
 Det blev också en uppdaterings fika med bästa Helén, alltid lika trevligt! Blev uteserveringspremiär för min del faktiskt, vilket fick mig att inse att jag kanske inte fikar så ofta som jag trott (inte på stan i alla fall) he,he ;-)
 Ja ni kära vänner det är väl det som hänt i dag, nu ska jag spendera nån timme framför tv´n sen får det nog bli en tidig kväll. Det väldigt seeegt att ta sig upp i morse kan jag säga.
 Ha en supermysig kväll allesammans!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0