Sunday sunny sunday!

 Strålande, härligt sommarväder idag, det gillas skarpt. Har hört ryktas att det ska bli uppemot 25 grader varmt under veckan som kommer. Aaah, värme! =)
 I morgon är det dags för sista basgruppsmötet, ever... Jisses, vad tiden går, bara ett år kvar nu sen är det klart. No more plugga för min del! Men innan dess ska jag njuta av en sommar, göra praktik och skriva c-uppsats, så jag hinner orora mig senare.
 I morgon börjar även sista kursen för den här terminen, brukarperspektiv heter den. Det ska bli intressant så det ser jag fram emot, vi har en bra lärare också så detta bådar ju gott (hoppas jag).
 Bokade Sthlm i dag också, så dit bär det av den 3:e juni. Blev misstänkt billigt trots att jag bokade X2000, så det märks väl att se om det finns nån hake eller så. Det kanske är så att det stod på biljetten att jag skulle va framme 15:46 men egentligen kommer jag inte fram förrän 21:34 eller nått. Va vet jag SJ kanske har hösnuva??? Ha,ha :-P 
 I övrigt har det bara varit en goen helg som har spenderats med världens finaste H ♥ och det har bjudits på brunch, grill, shopping och film. Det ska va gôtt å leva! =)

//A
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0