Produktivitet gillas

 Jag gillar verkligen produktivitet, det känns ju så gôtt att få sake roch ting gjorda. I dag hann jag med frulle, powerwalk, blomplantering och dusch innan klockan 12, och nu sitter jag och skriver på tentan, eller ja, just nu skriver jag ju här, men innan dess och när jag skrivit klart här... ja ni fattar. Jag har börjar i alla fall och tre sidor har tagit form. Jag hade ju som sagt planerat in lite mer än jag trodde, men det ska nog gå bra ändå. Ingen fara skedd om jag inte blir klar exakt den dag som jag planerat, men OM jag blir det så är det ju ett stort + =)
 Positivt tänk är bra skit det, och det funkar faktiskt tycker jag! Och om ni bara visste vad jag skulle vilja köra upp det i fejja på väl valda kan jag säga. Men det är väl upp tilll var och en om de vill grotta ner sig i skiten, synd bara att andra ska behöva få skitstänk på sig!
 Men, men det var väl lite of track, men så är det. VEt inte va jag ville egentligen förutom att produktivitet är bra härligt! =)

Ha en bra och produktiv dag allesammans, och glöm inte lilla mamma idag! =)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0