Hoppsan vad jag har planerat...

 Jag som trodde att de kommande veckorna såg rätt tomma ut, men icke, har planerat in brevidgång i hela 4 dagar och så är det några föreläsningar kvar och så ska man träffa massa folk och hitan och ditan. Tentan har jag dock inte planerat in så bra, är tänkt att den ska skrivas övriga dagar då jag inte har planerat in nått. Så det är väl så det får bli. Ska göra mitt allra bästa för att bli klar innan nästa fredag, då åker jag till Sthlm och vill helst slippa ha nått hängandes över mig. Sen kan det ju va skönt att få en rätt slapp vecka innan det är dax att börja jobba =)
 När pluggande är klart så ska jag förutom att jobba ägna min tid åt att; läsa, läsa, läsa!!! Skönlitteratur alltså och inte facklitteratur, älskar att läsa men känner att jag inte riktigt hinner med under terminerna när det är så mycket annat som ska läsas in. Har bestämt mig för att läsa om ett par gamla böcker som jag läste när jag var yngre, ska bli intressant att se om man upptäcker nått nytt =) Känner jag mig själv rätt så kommer det att bli en hel massa böcker i sommar, jag kan lätt plöja två böcker i veckan.
 Men nu ska jag äta lunch ;-)




//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0