Hoppas det vänder på riktigt nu!

 Åh, äntligen blir det lite varmare, gôtt! 17+ var det sagt idag, men hoppas såklart på ett par grader till =) Ser ut som att det blir fint i helgen också. Känns lite goare att jobba när man kan vara ute lite emellanåt och ta en promenad, en fika utomhus eller nått sånt. Hoppas att det vänder på riktigt nu och att sommarn snart anländer, det är ju faktiskt inte så värst långt kvar till juni så....!
 Dagens planer består i att jag ska knata en halvmil i skogen, läsa de sista tre kapitlen i kursboken jag håller på med just nu (den tjockaste av dem ^^) hehe och lite allmänt hemmapyssel.
 Ikväll väntar tacos och vin, ska bli riktigt gôtt. Jag älskar tacos, det kommer jag nog aldrig att tröttna på tror jag, kanske är för att vi inte är den typiska svenne-fredagsmys-tacos-familjen, så att vi äter det varje helg (personligen kan jag lika gärna äta det på en tisdag ;-)). Men fick jag bestämma så skulle jag nog lätt kunna äta det flera ggr i månaden =)
 Tja, det var väl det som min dag hade att erbjuda, känns precis lagom tycker jag, är ju min helg i dag eftersom jag jobbar både lördag och söndag.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0