En man måste göra det han måste göra men vad ska jag göra?

 Jaha så var man gräsänka igen då, ända tills på fredag eller eventuellt lördag om jag har otur :-/ H han ju hem och vända i alla fall innan han va tvungen att åka iväg igen. Men det är ju för en bra sak, men det är tråkigt i alla fall tycker jag som hatar att vara ensam. Men jag har väl saker att göra jag med, plugga till exempel. Förövrigt så kan jag meddela att den nya kursen verkar vara en underbar kontrast till den förra och jag känner mig riktigt taggad inför den OCH inför tentan. Så nu håller vi tummarna för att taggen sitter kvar ett par veckor.  Läraren som vi har är så gullig tycker jag hehe, han liknar Harry Potter litegrann ;-D Sen är han väldigt pedagogisk och strukturerad och det är bra för såna virrpannor som jag själv, struktur ftw!
 Så denna gången ska det faktiskt bli rent av kul att plugga, och det är inte alltid kan jag säga (som om ni inte märkt det!!!?) Och med det sagt så är det väl bäst att jag sätter igång då om jag ska få nått gjort!
 Ha en grym dag i det grymt sköna vädret! =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0