Det gick ju bra detta!

 Sådär då var opponeringen på tentan fixad, och det gick ju bra. Det föll sig så att det bara blev jag och Erica i vår grupp och det visade sig att vi hade ganska liknande åsikter om en del grejer så jag tyckte att vi fick till en rätt bra diskussion kring det hela. Vad lärarinblandning anbelangar så var den = 0 eftersom han aldrig kom till oss, och lika bra var väl det. Han hade tydligen mens eller nått om man fick tro de andras åsikter om hans humör dagen till ära ;-P
 Så nu ska det bara finslipas så är det klart att skickas in sen. Ska bara hitta orken och lusten till det, kan inte för mitt liv begripa vart jag lagt det...?
 Längtar efter hjärtat mitt också som varit borta i hela långa veckan, det var tydligen nått som krånglade för dem så han skulle inte komma hem förrän sent i kväll eller i natt, få se om jag orkar hålla mig vaken tills dess, ska göra mitt bästa i alla fall.
 Nu ska jag ta och leta efter min motivation...

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0