Solkraft

Guuuuuud va skönt det är när solen skiner och värmer, det ger verkligen extra kraft till att orka med saker och ting. I dag passerade termometern 10-gradersstrecket = UNDERBART! Nu är klockan snart 17:20 och solen skiner fortfarande ♥
Dock har jag en tendens till att bli något rastlös så fort våren är i antågande, jag skulle vilja starta massor av projekt och göra en hel massa saker. Men man är ju lite begränsad pga ekonomi och annat så jag får nog nöja mig med att dagdrömma om det mesta. Något som däremot ska bli verklighet om ett par månader är nya utemöbler, ny grill och massor av fina blommor i min lilla trädgård ;-)
Annat positivt i dag förutom vädret är att mina vänner på skatteverket i år tyckte att jag var värd att få tillbaka över 7000:- på skatten. Det tackar och bockar jag så mycket för, de kulorna kan nog inte komma mer lägligt än de gör när de dimper ner på kontot vid midsommar!
Nu får det nog ta och bli lite diska av här tror jag bestämmt, tom det känns roligare när solen skiner!



//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0