Resan inställd

 Det var meningen att jag skulle åka till Arvika och hälsa på mami idag. Meen eftersom det snöar, regnar och blåser storm om varannat så kändes det inte så lockande att knalla runt på stan och försöka ha det mysigt. Lite svårt i det här skitvädret. Så det får bli nästa veckan i stället, på onsdag lovas det strålande sol och 6+ = bättre mysförutsättningar.
 Så den här dagen får i stället ägnas åt plugg, blir inga problem att ligga på soffan utan dåligt samvete idag. En kaffekopp på det och jag är på topp =)
 Känns som om det går helt okej med pluggande på den här kursen, som om jag har lite mer motivation (ta iträ för säkerhets skull) det är väldigt intressant i alla fall och jag tycker att det mesta känns logiskt vilket gör att jag faktiskt fattar och det är ju bra förutsättningar =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0