Nu rullar det på igen!

 Yaay! Gråsuggan klarade ombesiktningen :-D Det tackar jag mina händiga karl för, otrolig tur för mig att han finns i mitt liv! ♥
 Ringde min kära far efter besikningen förut för att meddela den goda nyheten, och då kläcker han att han nu har fått sin nya bil (som han egentligen skulle ha fått i juli) så det var bara för mig och komma och hämta den gamla, så nu har jag två gråsuggor ;-) Dock ska jag sälja gråsuggan den äldre så snart tillfälle ges, nästan lite synd tycker jag, gillar den bilen trots rostighet och skakighet, den har inte svikit mig en enda gång! Det var dagens goda nyheter det.
 Just nu för tillfället så håller jag på att gå upp i limningen av uttråkning, är så himla rastlös och kan inte komma på ett jota att ta mig för... Funderar på att beställa litteraturen till nästa kurs, känns inte som nån stor idé att plugga nått nu för det kommer antagligen inte bli nått av nått i alla fall.   Well, well i morgon blir det kalas i alla fall, då är det Mustasch på nöjes som gäller tillsammans med bästa Helén och Jesper, ska bli såå kul! Jag får väl ladda för det nu då så jag har nått att göra hehe =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0