Man ska ju inte ta ut glädjen i förskott, men hoppas kan man ju alltid!

Och hoppet är det sista som lämna människan. Så nu hoppas jag verkligen att älsk får det där jobbet som är på G och att vi får ett positivt besked på den där bostadsannonsen som jag mejlade på i morse. Det skulle ju vara fint tycker jag ;-) Men som sagt ingen glädje i förskott så vi fortsätter att hålla tummarna bara.
Sååå, vad blir det för övrigt idga då? Inte mycket kan jag säga, ska försöka få tummen ur och börja med beteendeanalysen som ska göras så att den blir färdig nån gång, det känns väl som den största prion just nu. Metoduppgiften blev gjord i går, om än något knapphändigt, men jag orkar inte engagera mig mer. Sen ska mat lagas och tvätt tvättas också, och så får jag nog försöka få till ytterligare en långpromenad idag, med hund den här gången.
Guuud vilket spännande liv jag har då, blir ju alldeles till mig juh ;-P
Ha en bra dag alla!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0