Deilig sjokolade...!

 Nej jag är inte norsk (även om jag spenderat en stor del av mitt liv ganska nära norge) ;-) Jag måste ju utnyttja mina språkkunskaper inte sant? He,he. Oavsett så var chokladen jag nyss moffat i mig mycket god. Älskar helg! Ännu mer nu än för bara ett par månader sen tror jag bestämt, blir ju lite roligare och godare att äta lite onyttigheter när man inte gör det var eviga dag.
 Sen så tyckte jag att jag behövde lite socker idag, vi hade basgruppsmöte förut och så säger handledaren "hur vill ni att vi ska avsluta dessa möten nästa gång då det är sista gången"? Shit, snart 2 år har gått, va fan hände??? Inte klokt verkligen, snart har jag: "superpluggaren" pluggat färdigt? Och sen då???...
 Men man ska ju inte gå händelserna i förväg utan leva i nuet har jag lärt mig (lättare sagt än gjort dock) Har ju två kritiska moment kvar, metodkurs och C-uppsats, det blir grejer det ;-) Och när väl uppsatsen är inlämnad och godkänd så står jag där med 300 högskolepoäng och en fil.kand i psykologi, jag som aldrig i hela mitt liv skulle plugga vidare! Livet är allt bra spännande i bland ;-)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0