Update

Ett tag sen jag plitade ner något här, en månad sen närmare bestämt. Har inte hänt så mycket sen dess, mest jobb och dvd-serie maraton ;-) Bara två veckor kvar av mitt vik nu, stört! Trivs verkligen superbra där jag är, skulle faktiskt gladeligen kunna tänka mig att jobba ännu längre om jag fick, men ordinarie personal vill nog gärna ha tillbaka sin tjänst ;-)
I och för sig så är det skönt att få vara lite ledig också, blir en trip till huvudstaden med älsk för att hälsa på bästa vän a.k.a kusin sen får vi se vad resten av sommaren har att bjussa på.
18:e augusti är det dax för möte med min blivande handledare också, fick tag på henne efter många om och men. Det ska bli spännande att se vad jag har att vänta mig i ett halvår framöver.
Jaa, det var väl ungefär det som hänt, lugnt och skönt med andra ord :-D

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0