Ring, ring...

 Seriöst så tror jag att jag har lite telefonfobi, i alla fall vad det gäller att prata i telefon, det är inte alls min grej. Jag är helt klart en sms-människa. Men man kan ju tyvärr inte skicka sms i alla situationer (synd tycker jag).  Jag ska ringa om jobb nu och sitter här och försöker komma på vad jag ska säga. Kan helt seriöst sitta jättelänge innan och tänka igenom hur jag ska föra samtalet om jag ska ringa till någon som jag aldrig har pratat med förut, speciellt om det är en chef eller liknande som det är i det här fallet.  En annan sak som jag inte pallar med vad gäller telefonsnackeri så är det att ringa när jag har folk i närheten, kan inte ens ringa till pizzerian om H lyssnar, då måste jag gå in i sovrummet så han inte hör... Jag skojjar inte, det är verkligen så, dock vet jag inte riktigt varför, jag som är så pratglad annars med allt och alla typ.



//A

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Jag vill nu veta hur det gick med det där samtalet....

hahaha. :)

2011-01-22 @ 18:35:47
URL: http://mittlivsommia.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica

Jo då, det gick bara fint, vilket det ju faktiskt brukar göra för det mesta. Så jag har inge riktigt bra förklaring till denna "fobi" ;-)

2011-01-23 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0