Morgonstund har kaffe i mun...

 Gooo morron kär vänner! Förmiddag är det väl egentligen men jag har varit vaken en stund i alla fall. Sitter här med kaffekoppen i högst hugg och tittar/lyssnar på nyhetsmorgon. Den här dagen ska ägnas åt långpromenad med hunden och åt att börja plöja lite kurslitteratur. Har vart pluggledig i två dagar så nu är det på´t igen ;-) Lite matlagning och disk är jag väl också tvungen att slänga in, vi kör lite LCHF här hemma och det funkar faktiskt rätt bra. Man blir mätt och inte sötsugen, vad gäller vikt så visade vågen förra veckan -1,4. Är inte heller lika uppblåst i magen och hör och häpna, helt plötsligt går det alldeles utmärkt att dricka vanlig mjölk utan att bli en gasbomb (läs att jag druckit laktosfritt i flera år).
 Tja, det var väl den dagen det, ganska lugnt och skönt med andra ord. Finaste H är så gullig och grejar lite med min bil, måste bytas lite bromsar och jag blåljuger om jag säger att jag ens låtsas veta hur man gör. Ha,ha. Tur att jag har honom! ♥
 Ha en bra dag allesammans!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0