Men gu´så tråkigt det ble da

 Va tusan ska man hitta på tro? Borde ju (som alltid i princip) plugga, men just nu är det inte rätt förutsättningar för det. Har i alla fall fått tänka igenom lite tentagrejer i dag tack vare besök av en klasskompis, och det är ju alltid något. Känner mig i övrig oroväckande omotiverad inför den här tentan, konstigt med tanke på att jag tycker att kursen är sååå intressant. Men, men man kan väl inte va motiverad till allt jämt... Har ju så mycket annat att tänka på, tatueringar till exempel ;-P
 Nu har jag kommit på vad jag vill ha på vaden/benet och på ett ungefär hur den ska sitta och när jag väl har kommit så långt i mitt planerande så vill jag ha den nu, nu, nu!!! Men som bekant så kan man ju inte få allt man vill, speciellt inte på direkten, men det kommer nog garanterat att bli en ny gadd innan sommaren är här i alla fall.
 I morgon är det gymtime igen också, nu har den värsta träningvärken lagt sig (grymt otränad?! Eh, ja!) är bara lite stel i nacken nu, men det botar vi i morron det ;-) Skönt att vara igång igen i alla fall, och jag vet ju att det bara är i början som träningvärken blir så grym, så från och med nästa vecka kan jag nog köra 3 ggr/v i stället för 2, yaay! =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0