Matta, kartonger, badkar

 Det var vad jag fick med mig från dagens tur till Ikea, så nu ligger det en ny fin matta under vardagsrumsbordet och äntligen är det lite ordning goch reda i bokhyllorna i sovrummet. Jag ♥ ordning och reda! Vid närmare eftertanke så fick jag också med mig nya skålar, en neccessär och lite annat smått och gott också, lätt hänt ;-)
 Ett badkar fick jag däremot inte med mig för det har jag tyvärr inte plats med, men gud som jag önskar att jag hade det, saknar det som bara den! Det första som ska inköpas om det inte redan finns den dagen vi får ett större hus är ett badkar!
 Ska till min kära mor i helgen och hon har ett badkar så jag får passa på att ta ett dopp (eller flera) då ♥ =)
 Idag har jag också kommit fram till att ledighet som varar längre än en vecka inte är bra för mig. Det går sååååå himla trögt att ta upp pluggandet igen (för ni trodde ju såklart att jag suttit och råpluggat hela jul och nyår eller hur???) ;-) haha.
 Men, men det ska väl gå det också, och sen är det ju evigheters evighet tills nästa långledighet!


 ♥

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0