Ajm bååård...

 Suck å stånk å stön.... Är rastlöst och har ingen aning om vad man skulle kunna hitta på, vill egentligen inte hitta på nått direkt heller... Jo, jag skulle vilja gå och träna men det får vänta tills i morron för nu är gymmet stängt. Blev i alla fall en två timmars promenad idag med vovven. Vill att mina paket som jag beställt ska komma också, vilket de förhoppningsvis gör senast tisdag, har beställt en tröja och ett par byxor från Reebok och olika provsmaker på proteinpulver. Är på jakt efter ett proteinpulver som faktiskt är okej drickbart, men det är ju med dem som med de flesta pulverprodukter oavsett om det rör sig om måltidsersättning eller nått annat att det smakar SKIT!  Blir bara mjöligt och jävligt hur mycket man än skakar. Nu senast provade jag sojaprotein och där var det 1 av 4 smaker som väl var okej smakmässigt, men ändå för mjölig och skummig. Får väl se när detta nya kommer om det är bättre, dock är det aspartam i det och det gillar jag inte heller egentligen... Ja gud det är en hel vetenskap det där, finns stört mycket att välja på. Tycker dock att det är väldigt bra att man kan ta en proteinshake efter att man tränat och innan också för alla del.   För egen del så har jag inte direkt lust att trycka i mig en middag direkt efter träning så då är ju sånt perfekt, även som mellanmål för att minska risken att man trycker i sig mackor, kakor eller annat mindre nyttigt.
Ja,ja suck å stånk å stön igen. Nu är det snart dax för solsidan så det får man slänga ett öga på, och så ska jag gotta mig med lite turkisk yoghut toppat med hackade valnötter och lite honung. Yam, yam! =)

//A

Kommentarer
Postat av: Linda

Sara O säljer Herbalife, vilket faktiskt smakar riktigt bra (iaf Cappuccino som jag dricker)

2011-01-23 @ 21:14:44
URL: http://attundvikakatter.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica

Jag tror dig. Men jag tycker att Herbalife´s proteinpulver är alldeles för dyrt, man får mer än dubbelt så mycket för samma pris eller billigare om man köper "vanligt" proteinpulver hos t. ex hälsokostbutiken.

2011-01-25 @ 13:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0