Nöjdhet

 Nöjd! Det är faktiskt precis så jag känner mig just nu bland, äppelskruttar, äggskal och kaffemuggar (alltså dagens mellanmål och lunch hehe) Har fått ihop hela fem sidor på tentan, tre kvar till max. Fick för en liten stund ågren över om maxantalet sidor skulle räcka till, men inser nu att det gör de nog. Har presterat dagens skriv mål som liksom igår var 2 sidor eftersom det blev 2,5 både igår och idag så ligger jag 1 sida + ;-P Tror att det är bätter (i alla fall för mig) att sätta upp ett delmål för hur mycket man ska skriva på en dag sen gör man det och kan känna sig nöjd och så behöver man inte få ångest eller känns sig stressad sen. Just nu känner jag faktiskt att stressen har lättat något. Lika bra prestationer i morgon och på fredag och jag kan pusta ut på jobbet i helgen =)
 Nu ska jag däremot packa ihop mig och fara ner till gymmet för ett pass, det ska bli gôtt det! Så kan jag bara ta det easy i em/kväll!


//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0