Lovely B-day!

Har haft en härlig födelsedag i dag, med trevligt sällskap, gott att äta och finfina presenter. Kan ju knappast bli bättre =)
Jag kan också meddela att kladdkakemuffinsen som syns på bild i föregående inlägg var absolut, totalt, helt underbart, ljuvligt goda med vispad grädde och hallon till ;-)
Nu är det inte utan att jag är lite trött trots att jag inte gjort så mycket i dag, så nu väntar dusche och sen blir det nog slappa av.
I morron är det gymtime igen *yaay* då blir det rodd för hela slanten, får hoppas på att jag kan tvätta håret själv på lördag haha ;-PP



//A

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis i efterskott.



PS. detta är henriks kusse

2011-02-16 @ 20:03:32
URL: http://pellelasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0