11-08-11

 Understimulerad.nu är en bra sammanfattning på hur jag känner mig just nu. Åhhh vad jag vill göra något kul, åka nånstans, börja en kurs, gå på spa you name it. Helst av allt skulle jag vilja gå på spa, varför har aldrig jag gått på spa? Vi har ju fulla stan med olika ställen. Detta måste det bli ändring på snarast tror jag bestämt.
 Hösten verkar ha kommit så smått också, det är kyligare i luften och det ligger gula löv här och var. No fan of fall! :-/ Men jag ser det i alla fall som en nystart, det är nu det är dags att komma igång med saker. Praktik väntar denna terminen som jag nämnt tidigare, det ska bli riktigt intressant och jag hoppas att jag får lära mig mycket nytt. Höst är ju också återupptag av träning, och jag tänkte att jag skulle testa på jiu jitsuträning vilket är en kampsport som (i alla fall i Karlstadklubben) är inriktitat på självförsvar. Det är väl bra om man får både motion och lär sig något som man kan ha användning av i verkligheten, fast bäst är det väl om man slipper använda det utanför träningslokalen.
 Sååå det är väl de planerna som konkret existerar just nu i min värld, men flera tillkommer säkerligen.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0