Vid gavel...

 AHH! Underbart väder idag, har dörren på vid gavel och hör hur fåglarna kvittrar utanför och solen skiner så mycket den orkar. Jag fullkomligt älskar detta vädret, man kan inte bli annat än glad!
 Borde väl egentligen göra en massa nadra saker i stället för att sitta här och tala om hur mycket jag tycker om solen, men jag bestämde mig redan innan helgen att jag ska dra igång med tentan på tisdag så så får det minsann bli. Då har jag 10 dagar på mig innan den ska va klar och det vore väl tusan om jag inte skulle fixa det (vilket jag vet att jag gör) så problem solved ;-)
 Nu ska jag nog roa mig med att surfa efter en ny grill tror jag, gamla bettan här hemma börjar se lite ledsen ut och så kan vi ju inte ha den inför grillsäsongen så hon får gå i pension och ge plats åt en yngre föemåga ;-)
 Hoppas ni får en strålande eftermiddag alla fina där ute! =)

//A
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0