Inte ok...!

 Skulle haft en föreläsning om motivation idag men föreläsaren behagade inte att dyka upp, vi satt och väntade i 45 minuter ca sen sket vi i det. Och som vanligt var det nollkoll som gällde när folk försökte få reda på info, fruktansvärt irriterande måste jag säga!
 I ärlighetens namn börjar jag tröttna rätt rejält på hela avdelningen för psykologi på Karlstads universitet! Inte alla men lite för många av lärarna där beter sig regelrätt jävla illa mot studenterna, de visar noll respekt och ställer krav åt höger och vänster utan att först leva upp till sina egna krav, det tycker jag är så otroligt dålig stil. Jag har själv personligen fått höra att "jag ska visa respekt för jag ska jobba som vård- och stödsamordnare". Jo tjenare, så länge jag inte får nån respekt så ger jag heller ingen, simple as that! Tycker faktiskt att det är skrämmande att personer som är utbildade psykologer, terapeuter och allt vad det är beter sig så mot andra människor, de om några borde ju verkligen veta hur man ska bete sig mot sina medmänniskor på bästa sätt, men icke!
 Meeen nu är det helg i alla fall, gôttans! Jag hoppas på fint väder. På tisdag ska jag börja med tentan på allvar, måste vara färdig den 29:e senast, hepp, hepp!!! =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0