Att kunna planera framåt är inte alltid bra...

 Igår kväll kom jag på den underbara idén att jag och bästa Zarah självklart ska åka på en shoppingweekend till London, hur grymt kul som helst ju (och stört att jag inte tänkt på det förrän nu???) Kan inte tänka mig en bättre människa att åka med då vi har väldigt lika smak vad gäller väldigt, väldigt mycket ;-) Sen vet jag också att vi båda lätt skulle kunna överleva på kaffe, billiga drinkar och shopping i dagarna tre he,he.
 Problemet är ju dock att jag vill åka NUUUUUUUUUU!!! Meeeeen eftersom jag är fattig student just nu och för att jag måste jobba hela sommaren när andra njuter av sin semester så kan det inte bli förrän i slutet av sommaren, damn you relationsinramning!
 Men det skadar i och för sig inte att ha något kanonkul att se fram emot heller, man får väl se det positivt! =)




//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0