"Jag har nog inte läst det här..."

Frågan är om man ska skratta eller gråta??? Jag lämnade in en komplettering på en tenta förra veckan som jag hämtade ut igår. Då helt plötsligt frågar människan efter NYA grejer, vilkaet jag inte tycker att man kan göra. Har jag kompletterat med det hon bad om från början så får hon väl va nöjd, sen om hon missat att ta med nått det är ju hennes eget fel.

Så lagom irriterad så skulle jag ta ett snack med henne idag, hade laddat med värsta repertoaren kan jag säga och var beredd på motstånd. Men va säger människan?!?!?! "Jag har nog inte läst det här. 
VA??? Var min enda reaktion, mycket var jag beredd på men inte det. Hur tusan kan man kommentera ett arbete som man inte läst och bedöma att det inte är korrekt??? Övergår mitt förstånd! 

Det syndes att hon skämdes i alla fall när hon fick be om att få ta tillbaka tenta och läsa den. Så nu får vi hoppas på ett bättre utfall den här gången. Ska bli spännande!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0