LOVELY!

23 grader varmt! LOVELY! Det såg dystert ut i morse, men ack va fint det blev såhär fram på eftermiddagen =) Har varit lite lagom rastlös idag, men det börjar kännas bättre nu. Lite gott att dricka, bra musik och härligt väder. Kan knappast bli bättre. (Skulle väl va ett par kronor på kontot då bara, så man kunde sätta sig på nån uteservering) Fast å andra sidan så är min egen "uteservering" rätt schysst den också ;-) Älskade H håller på att fixa med middagen, älgbiff, klyftpotatis och bearnaisesås står på menyn. Mumma! 

Får se om vi kanske åker ut till "the svärparents" och umgås lite sen. Eller om vi hittar på nått annat roligt/mysigt. Jag har lust att spela kubb eller badminton, det är ju sommrigt om nått =) Måste inhandla ett set av varje tror jag bestämt. Och gärna måla kubbspelet sådär klatschigt som Karin Mannerstål i Äntligen hemma såklart, ha,ha!

Man fick sig lite motion idag också, i form av en cykeltur. Bland annat ner till sjön, det var fint. Tänkte blogga från mobilen, men av nån anledning så vill det sig inte längre. Får kolla upp om det är nytt nr eller nått sånt. Vi hade fin utsikt i alla fall =)

Nu ska jag slappa i soffan en stund medan jag väntar på att maten ska bli klar.

Hoppas alla får en trevlig kväll!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0