Se slasket positivt!

Då sitter jag här med ytterligare en tenta då. Lite mer komplicerat den här gången, men det blir nog bra ändå. En tanke har slagit mig de senaste dagarna när jag läst diverse statusuppdateringar på facebook.
Alla eller i alla fall närt intill alla klagar på det slaksiga vädret så just nu råder i de största delarna av landet. Visst att det inte är världens roligaste och det är kanske lite grått. Men va fan det är ju PLUSGRADER! Och är det inte det vi har längtat efter???? Det har i alla fall jag!
Jösses gott folk, ni äger väl ett paraply/en regnkappa och eventuellt ett par gummistövlar?!?!?! Vad är det då att klaga på? 
Slaksket betyder ju att våren är påväg, så nu tycker jag att alla kan rycka upp sig lite och inse att det är mycket bättre att  det står + istället för - på termometern!



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0