Noll fokus

Hmm... Har tappat fokus lite här märker jag. Vet inte riktigtvad mer jag ska skriva på tentan. Känner mig relativt klar i alla fall, men det känns ändå som att något saknas. Ska iväg till en klasskamrat sen så vi ska plugga lite tillsammans, så då går det förhoppningsvis upp ett ljus eller två =)

Litteraturen till nästa kurs kom idag också, verkar väldigt intressant. Kursen heter f.ö Hälsopsykologi. Lika intressant var dock inte räkningen på 717:- :-S Men, men det kostar att ligga på topp som man säger (och glöm inte att det är gratis att utbilda sig i Sverige) *hmpf*

Men i alla fall, det kommer handla mycket om stress och hälsa, vilket jag tycker ska bli väldigt intressant att lära sig mer om, eftersom det kan vara så att jag själv är drottningen av stress. He,he skämt och sido, men har väldigt lätt för att bli stressad och vet att det påverkar både mig själv och andra i min omgivning negativt. Så med lite tur kanske jag blir klokare på mig själv efter denna kursen!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0