Shopping, shopping!

Har precis skickat efter lite nya gardiner till kök och vardagsrum och en matchande duk. Ha,ha ;-) Kul med lite nytt i fönstren inför hösten. Hittar inga bilder så ni får nöja er med vetskapen om jag har köpt grejerna he,he ;-)

Hade syster med familj här på besök idag, kul med alla ungarna, mosters gullegrisar ;-) De tog med sig mina högtalare och förstärkare hem också (eller tog med och tog med, köpte) så nu är det helt plötsligt massa space i köket. Gôtt! Väntar på att bli faster också (på tal om barn) vilket kan ske när som helst. Det var beräknat till i fredags men än har det inte hänt nått. Så jag väntar vidare. Tänk att min "lilla" storebror ska bli pappa =)

Nu ska jag nog ägna resten av kvällen åt att inte göra speciellt mycket alls. Sista lediga dagen i morgon, sen väntar de sista fem dagarna med jobb. Sommaren har gått så otroligt fort så jösses, men nu får jag och älsk lite långledigt tillsammans! Det ska blir mys!

Ha en bra kväll allesammans!

//A


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie Skau

Naaaaw!!!! Alltid kul när man blir moster/faster!!!! Då har man alltid nån unge att låna så man slipper skaffa sig en själv. ;o) Kram!

2010-08-09 @ 20:24:23
URL: http://www.mollebeck.zmn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0