Politik AB

Man blir ju minst sagt förvirrad i dessa valtider, i alla fall blir jag det. Samtidigt som det är lite krångligt att sätta sig in i allt vad de olika partierna vill så vill man ju inte strunta i det heller, det gäller ju trots allt min egen framtid de kommande fyra åren och jag vill ju såklart att den ska bli så bra som möjligt. Men som tur är så har jag ett par veckor till på mig att bli insatt i saker och ting.

 Så de kommande dagarna tänker jag inte tänka på politik, då blir det mer primitiva grejer som shopping, god mat och alkoholintag ;-P Göteborg vankas ju i morgon, det ska bli mysigt och roligt! Hoppas bara att meteorologerna hade fel när de spådde ösregn både lördag och söndag.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0