Back on track

Då så, då har jag avverkat en dag i skolan (igår) och har så smått börjat sätta mig in i kurslitteraturen. Det är MYCKET att hålla reda på och det kommer nog att bli en ganska tuff termin, men sen så är det också ett väldigt intressant ämne; Psykiska störningar. Så jag kommer att ha att göra.

Från det ena till det sjunde så har jag och finaste H förlovat oss! Det var det vi pysslade med när vi var nere i Göteborg i helgen, lycka.nu! :-D

Och på tal om finaste H så har han tagit sitt förnuft till fånga ;-P och kan tänka sig att skaffa en weimaraner som nästa hund *yeesss*. Vi var inne på en djuraffär i dag för att handla lite och hon som jobbade hade med sig en valp (hon var tydligen uppfödare också). De är ju några av de absolut vackraste hundar som finns tycker jag, och så är de mångsidiga så att både jag och H kan aktivera hunden på olika områden. Fast när detta blir det märks att se, först ska vi nog skaffa oss ett lite större hus ;)



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0