Älskar fallande löv

Mönstret på dessa muggar alltså (som heter just fallande löv) och inte de gula som faller utanför fönstret.
Var hos finaste mormor igår, och fick med mig b. la kaffemuggar hem. Det är konsums jubileumsmuggar och jag tycker att de är sååå snygga!


(http://femtiotalsjakten.blogg.se)

Man kan ju inte bli annat än glad när man tittar på dem, och jag tycker nästan att kaffet smakar liiite godare he,he ;-)
Alltid praktiskt att besöka mormor eller farmor. Fick med mig ett par mattor hem också, och det tackar man verkligen inte nej till, det är ju svindyrt. Lite roligt också att det är mormor själv som har gjort dem. För en maskingjord plastmatta frånt. ex Jotex så får man ju betala flera hundra. Men hos mormor är det "bara att ta" som hon själv uttryckte det :-D

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0