Präktigt värre

Eller bara ett försök till att vara något sånär ekonomiska. Jag och H har länge pratat om detta med att planera en matsedel för komande vecka men har liksom inte riktigt kommit till skott. Förrän idag då, så nu ska det bli kul att se om pengarna räcker längre. Alla hävdar i alla fall att så är fallet.

Hoppas det håller (är det nån som bryter det så är det nog jag) Brukar nästan aldrig veta vad jag vill äta förrän precis innan. Fast det kanske blir bättre om det är planerat och man är inställd på en viss rätt =)

Kanske, kanske blir det lite lättare att äta i alla fall lite nyttigare också. Det är ju nått som varken jag eller mina bilringar skulle må dåligt av he,he.




Trevlig kväll allihop!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0