Grejja´t

Godkänt på ytterligare en tenta. Skönt, då kan jag ägna mig helt åt nästa utan att behöva tänka mer på det. Dock tror jag bestämt att jag blivit drabbad av prestationsångest.
Har alltid sagt att huvudsaken är att man får G och att jag har lagt mig på den nivån prestationsmässigt, och det är ju det som är huvudsaken. Fast jag har nog blivit lite bortskämd med bra betyg på de flesta andra tentorna ;-)
Men, men nu är den ur världen.

I morgon ska jag på introduktion på mitt nya jobb. Är inte utan att jag är lite nervös. Har ju varit på samma ställe i över 4 år nu, så man har ju blivit rätt bekväm så att säga. Men det är väl bara sunt att känna av lite nerver antar jag?! Det ska i alla fall bli spännande och intressant att äntligen få göra nått nytt. Och att inte riktigt veta vad som väntar när man kommer till jobbet är ju något som jag har strävat efter. Jag är en person som tröttnar lätt så variation är något jag tycker om för det mesta.

Nix, nu blir det hopp in i duschen och sen hollywoodfruarna ;-)

Trevlig kväll allesammans!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0