Slut i rutan...

Jösses, är helt slut i huvudet. Har börjat på ny kurs och nytt schema på skolan nu. Så nu är det eftermiddagar som gäller, och dagen blir ett par timmar längre. Va inte hemma förran strax innan kl 18 idag. Väldigt intressant föreläsning men lite jobbigt att sitta flera timmar i sträck utan paus, och speciellt som jag va hungrig som attans också. Men i morgon slutar dagen i alla fall kl 15 så det blir ju inte så sent då.
Mmm... saknar min älskling som bara den också :-( Känns väldigt ovant att inte få sova ihop på hela veckan, va bara en dag som passade mig men eftersom plikten kallar på honom så går ju inte det tyvärr :-(
Men jag får försöka överleva ändå och längta tills vi ses igen =)
Nu ska jag göra en kopp te och bara slappa resten av kvällen. Blir nog tidigt i säng, skulle kunna gå och lägga mig redan nu känns det som, men det är inte lagligt he,he.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0