Klen idag

Jahapp. Har gjort  mitt kortaste arbetspass nånsin idag tror jag, 40 minuter. Har fortfarande ont efter förra veckans nackspärr och kände redan igår egentligen att det nog inte var nån bra idé att jobba. Meeen jag va ju tvungen att prova, men insåg som sagt rätt fort att det va lönlöst. Vill ju inte förvärra det hela så det kanske aldrig går över.
Nu funderar jag bara på vad jag ska fördriva helgen med?!?!? Är ju inte en människa som är hemma verkar det som, och att sitta själv i soffan och uggla känns inte som ett lockande option.
Skulle verkligen behöva lite massage också, men såklart är det inget som har helgöppet här i stan. Min scary kollega erbjöd sig att ge massage men NEJ TACK! Säger vi till det förslaget *brrrrr* Räckte med att hon körde ett finger i ryggen på mig förut så jag trodde jag skulle segna ner och svimma så ont gjorde det. (Go friskvårdsterapeuten, eller den så kallade >.<)
Well, well. Överlever gör man alltid om man inte dör! =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0