Glada tankar =)

Är just nu så nöjd med mig själv för att det äntligen verka som att jag börjar lära mig det här med att tänka mig till ett bättre humör när jag hamnat i en sån där jobbig deppsvacka. Tyvärr är detta mer än lovligt vanligt under det mörka halvåret, så jag har ju gott om tid att träna upp den förmågan =)
Skämt och sido, hela grejen är verkligen mycket jobbigare än vad jag får det att låta, men man måste väl göra det bästa även av det dåliga eller hur!?!?
Och nu har jag ju någon att verkligen kämpa och leva för, och jag vet att det är jobbigt även för honom så jag gör ju båda en tjänst. Även om det kanske inte alltid funkar så gör det ju så mycket mer de gånger det gör det. (Ja älskling, jag har också lärt mig att det är tillåtet att vara ledsen och nere ibland =)) En mycket klok människa har lärt mig det ;-)
Den dagen jag insåg vilken otroligt underbar människa min älskling är så lovade jag honom, mig själv och högre makter att jag ska göra allt jag kan för att vi ska få det bra. Och det löftet har jag inte tänkt att bryta, om jag så ska vända ut och in och slå knut på mig själv! =)


 Nix, sånt ska vi försöka hålla oss ifrån! =)


//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0