Regnet det bara öser ner...

Men i min rosa bubbla är det strålande solsken =)
Sitter här och funderar på vad man ska ta sig för en dag som denna?!?! Borde åka till gymmet och träna, men det känns föga lockande att cykla i det väder som råder just nu :oS Får väl se vad det blir med det. Har en stackars katt här hemma också som skadade tassen för ett tag sen. Trodde att det skulle gå bra, men det ser inte lika bra ut längre =( Har kokat saltlösning här på fm och "jagat" henne med en bommullstuss runt lägenheten. Får hålla tummarna för att det läker ut.
Har en helg med jobb framför mig, men det är ju inget som hindrar lite fest ändå. Så i morron blir det preparty och en repa på krogen (efter att jag slutat kl 21 ;o)) va ett tag sen nu faktiskt, hoppas det blir kul. Sen är det söndag, ååååhhhååå underbara söndag ( i alla fall just denna) =)
Tror jag ska ta och börja dagen med att hoppa ur pyjamasen i alla fall :oP



//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0