Goda förhoppningar ändå...

Åh, äntligen tittar solen fram genom det kompakta grå täcket som har vilat över stan i dag, med tillhörande ösregn! Underbart! Känner att jag har goda förhoppningar inför midsommarens väder ändå =) Det skulle va illa, men inte lika illa som idag så det kan ju bara bli bättre. Och ute ska jag va, och grilla och ha kjol och va barfota om det så är det sista jag gör!!! Känner att den bästa investeringen vi gjort inför den här helgen är ett partytält haha
Det ska bli riktigt mys i morron; jag och bästa vän med tillhörande pojkvän ska åka ut till min älskling och laga massa go mat och dricka... tja en massa hehe. Ska bli skönt att få ta det lite lugnt för en gång skull och få lite avbrott i krogspringet he,he. Vad som händer på midsommardagen återstår ännu att se, men med den lista på aktiviteter som vi fick i hop så kan jag nog tro att precis vad som helst kan hända haha!
 Jobbade sista dagen idag så nu kan jag ta det lugnt med gott samvete också. Det va en mysig dag trots regnet, sötnos hämtade mig på jobbet och så åkte vi till... ja köpcenter heter det väl på vanliga vardagar men dagen innan midsommar kallas det nog för helvetet på jorden haha. Jisses va folk det va (Sverige + halva Norge hehe) men det gick smidigt ändå, hann till och med klämma in en fika (eftersom alla hade fullt upp med att handla så fanns det väldigt gott om plats hihi.)
Nu ska jag va duktig och städa upp lite efter mig för det har jag varken haft tid eller lust till under veckan (och katterna är inte till nån större hjälp i det avseendet =)) Tvättas gör det för fullt också. Sen ska jag iväg till "grannen" och leka frisör och såklart ska det fikas och skvallras precis som på en riktig salong =)

Happy midsommar! =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0