Hjälp... =oS

Åh fy tusan va det åskar ute. Är det nånting i världen som jag är rädd för så är det åska. Jag må vara Sveriges största fegis men så är det.
Brukar alltid kännas lättare om man gömmer sig nånstan, men fråga är vart man gör det i en etta???? Klädkammaren kanske? he,he lite trångt, men mysigt. =) Synd bara att inte min fina älskling är här och kan göra mig sällskap, det skulle göra saker och ting mycket mindre skrämmande!
Men man får ju som bekant inte alltid som man vill =/ Dock tror jag att jag har haft nån form av turdag idag. spontanringde frisören för att höra om hon hade nån tid när jag hade rast, och tänka sig att hon precis hade fått ett återbud, så jag åkte dit och klippte av mig halva håret  =) Sen fick jag sluta tidigare på jobbet och det tackar man ju verkligen inte nej till i det väder som råder just nu. He,he
Så lite tur har man allt ibland, attans jag borde ha köpt en lott, kanske hade jag blivit miljonär. *asg* =oP


 (Vi gillar inte!!!)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0