What do the future holds?

Det är det ingen som vet, frågan är om man ens skulle vilja veta?! Skulle ni? Nöjer mig nog med att kanske veta vad som händer nästa vecka.
Hmm... vad har hänt i dag då? Inte så mycket, har städat köket så det är shiny nu =) Linda var här en stund och drack kaffe och pratade lite skit. Fick tre samtal från Thailand (skulle ha ringt dig babe om du inte hade förstört mobilen det första du gjorde =)) Jag ska vara chufför mitt i natten idag (eller imorron blir det ju he,he)
 Ska hämta en kompis som kommer hem från Österrike. F-n vad alla är ute och reser, vart ska jag åka då? Till Helén kanske? (Som bor ca 300 m från mig ha,ha) Tyvärr så är det inte varmare där än här. Men en bra kompis kan i och för sig värma minst lika bra som någon sol.
*suck* tentan ligger fortfarande och "ropar" på mig. JAG VILL INTE NU! Tar det sen, eller i morron (kanske).
Nu "åker" jag till Helén! =)



Jag och Helén på nyår 08.

//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0